Läxor..

Heeeeej ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
LÄXOR is boring, säger jag bara!!!! Fast man har ju Maja också, då blir det lite roligare ♥
Musik har vi också. Inga ideér just nu.. Jag vet att jag alltid skriver så, men alla ideér kommer på sportlovet..
 
Nu kan jag ju berätta lite om dagen. Jag var ju i skolan som vanligt, det hände inte nått speciellt. Eller jo faktiskt.. Jag typ doooog, ska jag berätta? Japp:
Vi tjejer i femman skulle gunga lite kompisgunga/fågelgunga typ.. Det gick ju bra. Jag skulle ta fart & hoppa upp i farten om man säger så, men då fasnade typ mitt ben under kompisgungan & jag hoppade ju upp.. Fattar inte hur det skulle se ut men det gjorde så sjukt ont. Knät böjdes åt fel håll typ ASMYCKET!! Kan ni fatta? Nu kan man ju inte göra nått nästan.. Läxa & blogga typ sitta stilla grejooor.
Bästiz fästiz! ♥ Gamla  bilder om du undrar..
 
Glöm inte att skriva frågor till frågestunden.. Jag gör ett ensamt inlägg till det sen. Imorse skrev jag det tror jag men jag ska göra det lite ordentligare efter detta inlägget, sen ska jag fixa smilesar till bloggen :D IStället för att göra typ: :D :) och så. :)
 
Nu blir det mattemys med te & blogg, HAHA:
 
Fast igentligen har vi redan gjort matten :)
Jag har gjort ett ganska långt inlägg nu så du kanske tycker det är tråkigt nu.. Sluta läsa isåfall!! Nemen gör som du vill. Tjaoooo Tjaooo rå!!                                                              TIDSINSTÄLLDA STRAX!!
/fifflan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0