Första natten i fjällen..🎿🏂

Heeeeeeej.
Första natten i fjällen, & jag sover högst upp i våningssängen..
Imorn blir det åka skidor, backarna öppnar 9 eller nått sånt.. Hade tänkt testa snowboard igen, jag har åkt det men det gick inte så bra. Asså jag ramlade & fick wiplash(stav). Någon slags sjukdom som inte va så allvarlig asså.. Man fick bara huvudvärk lite oftare än vanligt. 🏂

Men vanligtvis åker jag skidor för då har man 2 ben med glidgrejor på båda & inte en ända liten glidgrej så att jag har fötterna ihop.🎿 Vad åker du då??
/fifflan



Kommentarer
Elin

Härlig blogg<3 Du har världens finaste inspiration och du skriver mycket bra! <3 Snälla, skulle du kunna kommentera något om hur du tycker min blogg är och kanske ge mig lite förslag om vad jag ska förändra eller börja göra något? Ha en fortsatt trevlig dag! Kram!

2013-03-21 @ 16:39:06
URL: http://ehecktors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0