Hejjjjjjj

Hejjjjjj
Idag har jag varit med Rasmus på hans simskola, han var duktig.. Snart kan han nog simma.
Hoppas att ni gillade videon igår när jag red. Jag kände mig väldigt stel & red inte så bra kände jag men Olle var helt fantastisk som vanligt. Innan jag red fick han finputs :) Efter också :D
Nu är han nog reeeeeen<3
Just nu är jag väldigt lat känner jag & kommer nog inte göra så mycket idag. Imorn är det dans med Emmi bara, utan Maja för att hon är i Österike. Sen ska jag gästblogga på hennes blogg också kom jag på :)
Har inte så mycket att blogga om så vi får se hur det blir med det inlägget.. Men jag bloggar lite senare för nu ska jag logga in på hennes blogg :)<3
/fifflan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0