Verkligen..

Hejsan..
Denna har jag verkligen varit usel på att blogga, det har bara blivit massa korta mobilinlägg & så ni vet. Igentligen så hinner jag inte blogga nu för jag ska upp tidigt imorn till stallet. Jag kan berätta lite om nästa dag för jag vet exakt vad som kommer hända:
På morgonen kommer jag vakna klockan halv sju & sen fixar jag mig. Typ 20 i 8 åker jag till stallet, mockar, sopar stallgången & allt sånt där jobbigt. 9.45 rider jag på världens bästa häst nämligen Axel, vi ska hoppa & han har vunnit massa tävlingar i hoppning. Efter ridningen går jag & väntar & väntar & a ni fattar, tillslut kommer nybörjarna som jag hjälper att sadla & tränsla & allt det där. Sen ska jag äta snabbt, sen blir det ponnyridning. Efter det blir det möte med US & sen blir det pysseldag. Nu måste jag sova. Godnatt!
/fifflan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0