Hallojsann!!

↑↑↑↑↑↑
 
Lyssnar på music nu!! Bangnam Style (95% fattar jag inte i låten)(och det tror jag inte att ni heller gör)
Det har inte  varit alls bra update idag och därför blir det ett roligt inlägg nu, vet inte vad det ska handla om och så ska jag gästblogga på en annan blogg också. Det ska bli kul men asså nu ska jag ju göra ett inlägg här också.
Nää, nu tjäns det som att jag inte tycker det är kul att blogga med det tycker ag verkligen. Bara lite stressigt ibland, ifall ni vill bli länkad så är det bara att skriva det i en komentar. Ehm, hur kom det in i sammanhanget??
Ska kanske beätta lite om dagen, på morronen red jag. På ASTERIX..:( Hahah, jag kan berätta varför jag inte gillar han: han sparkas med frambenet, idag träffade han inte med benet med hakan. Han slog mig med hakan i mitt huvud!? KONSTIGT??
Sen var jag i stenungsund och köpte present till pappi, säger inte vad det var:)
Efter det var jag med bästaste Maja, som hr bloggan jag ska gästblogga på:D
Nu blir det lite favorite music:
 
GRYM lååt!! :)
 
oCkSå GrYm!!
GRYMMAST!! Slut på det roliga NU! :)i
 
SES!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0